Sunday 12 April 2015

first berkenalan dengan shaklee

Helo..terima kasih coz membaca blog saya.Ini merupakan pengalaman pertama saya menulis dalam blog.pada masa2 akan dtg makin byk plak yg saya akan share dgn u all..itupun saya kna curi2 masa plak..saya ni seorg ibu yg sentiasa sibuk kt rumah..jaga anak2 yg msih kecil,mengurus rumah dan mcm2 lagi..mmg sgt  meletihkan.lebih2 lagi 2 org anak saya masih kecil..nakal,banyak ragam..bangun pagi2 badan sakit2..silap2 senang kna jangkit flu n demam bila tak ckup rehat..malah makan minum pun kadang2 tak teratur langsung..mana tak nya, saya kena tkejar sana sini sepanjang hari..bukan senang dsbabkan ragam budak2 je.makan,pakai,masak,bersihkan dlm luar rmh kna lakukan seorang diri je.saya pernah terfikir,kalau saya jatuh sakit,demam..sapa yg akan ganti saya ya? Suami pula sentiasa sibuk dgn keja..so,sebelum apa2 saya terfikir plak nak mcuba makan supplement..utk keluarga,saya tak boleh jatuh sakit..saya kena sentiasa cergas.pernah juga saya try sejenis produk tp kitar haid plak tak teratur..kwn saya plak memperkenalkan shaklee kt saya,sebelum ni saya tak pernah dengar pun ttg produk ni..bagus katanya.saya try b complex n gla complex..dlm beberapa hari,saya dapat rasa perbezaan..bangun2 pagi tak sakit2 badan lagi.malah badan terasa ringan Dan cergas sepanjang hari..malah after sebulan kitar haid plak kembali normal..memang saya sangat gembira..beberapa bulan lepas tu,saya mwngambil keputusan untuk terus menjadi pengguna shaklee..boleh murah ke kalau saya customer tetap? Kwn saya mencadangkan saya masuk ahli bru dapat diskaun..setelah kwn saya menerangkan pelbagai kelebihan shaklee.saya mengambil keputusan utk menyeryai ahli shaklee.. Apa yg best nya saya boleh membeli produk shaklee lebih murh berbanding sebelum ni..malah saya boleh buat income lebih dengan shaklee..bukan stkt sndri makn je..






My home is my office

Florrieray

Wechat/whatsapp 01125644596



1 comment: